Gleznele doare după alergare, Cum poti preveni durerile în zona tibiei dupa alergare


gleznele doare după alergare cum să tratezi artroza eficient

Solicitare Programare Cum poti preveni durerile în zona tibiei după alergare Sunteţi aici :    affidea. Acest tip de durere este des întâlnit la alergătorii începători sau la persoanele care își reiau antrenamentele după o pauză mai îndelungată.

gleznele doare după alergare Am artroza tuturor articulațiilor

De asemenea, acestea pot apărea la alergătorii care poartă încălțăminte nepotrivită. Mușchii slabi din partea din față a tibiei pot cauza astfel de dureri, de aceea este timpul să vă întăriți partea inferioară a picioarelor pentru a gleznele doare după alergare durerile post antrenament, fie că vă pregătiți pentru primul maraton sau doar pentru primii 5 kilometri.

gleznele doare după alergare eliminați inflamația în articulația genunchiului

Iată două exerciții pe care le puteți face la finalul alergării. Mersul pe degetele de la picioare sau doar pe călcâie Mersul pe degetele de la picioare sau doar pe călcâie, ținând picioare în diferite poziții îți poate întări musculatura inferioară a picioarelor. Faceţi o plimbare de 20 de pași, folosind următoarele mișcari: Mergeți pe vârful degetelor, având poziția balerinei Mergeți pe călcâie, ținând vârful picioarelor spre exterior călcâiele apropiate, vârful picioarelor depărtate Gleznele doare după alergare cu călcâiele depărtate, cu vârful picioarele apropiate Mergeți pe vârful degetelor, având tălpile picioarelor orientate spre interior Următoarea mișcare vă va întări musculatura zonei inferioare a picioarelor și vă aduce si un element dinamic, care vă va pune la încercare echilibrul.

gleznele doare după alergare tratamentul bolilor articulațiilor și cartilajului

Ridicați ambele călcâie și rămâneți pe vârfuri, după care lăsați-vă greutatea pe călcâie, ridicându-vă vârfurile picioarelor. Repetați această mișcare de 20 de ori și încercați să văi păstrați echilibrul.

gleznele doare după alergare imunitatea durerii articulare

Exerciții pentru gambe Aceste intideri ale gambelor pot fi folosite ca incalzire, dar vă pot ajuta și în cazul în care suferiți de cârcei în mod frecvent. În plus, e un exercițiu ușor pe care îl puteți repeta de de mai multe ori pe zi, pentru a asigura flexibilitatea gambelor.

gleznele doare după alergare artroza articulațiilor genunchiului ce sunt

Sursa: popsugar.